mandag den 2. november 2015

"Frihed giver vinger"

Tak for jeres indsendte tekster til projektet "frihed giver vinger", som handler om at sprede tanker om menneske kærlighed i sted for frygt i forhold til problematikken med flygtningstrømmen. Nu er sommerfuglene klar til tekster, nogle har fået en så spændende farve at de for lov til at blive uden tekst.












Jeg har brug for jeres hjælp til et kommende projekt ”frihed giver vinger”.

Jeg er, som så mange andre optaget af de følelser og tanker og handlinger, som den akutte flygtningesituation i vores del af verden afføder, og jeg søger efter udsagn, sætninger, citater, etc. som handler om næstekærlighed, medfølelse, kulturudveksling, og alt det, der fremmer det gode og givende mellem mennesker.

Så, jeg vil blive meget glad, hvis du vil dele en god formulering, et citat eller lignende, om emnet som du er stødt på, … ligegyldigt hvorfra; bibelen, koranen, det politiske, litteraturen, venner, dig selv. Skriv gerne, hvor du har det fra.

Sommerfuglene skal bære skriften på deres vinger og sprede dem rundt i verden.- Billedet-


Du kan sende det til mig privat på: sabine@majussmykker.dk, eller her på min Facebook side.
  

Sai har savet ud


Line er igang med at lodde pinde på bagsiden
Der skal mange, mange flere sommerfugle saves ud.  Så skal der hvidt emalje på og teksterne bliver overført med transferpapir og brændt ned i emaljen ved 800 grader.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar