mandag den 4. februar 2013

Nede i Fru Olsens Stuer, i et hjørne, foran to ruder..

Den 13. og den 21. februar og den 22. marts er jeg i Fru Olsens Stuer i Svendborg mellem kl. 10.00 og 17. 30.
Hvis du har nogle smykker du gerne vil har repareret eller laves om til nye smykker, vil jeg gerne kigge på det. Hvis du har guld liggende, som du vil har vurderet, kan jeg gøre det på stedet.








Nu udstiller jeg sammen med 15 kunsthåndværker i Fru Olsens Stuer, Svendborg, Skattergade 14.

www.fruolsensstuer.dk
http://www.facebook.com/fruolsensstuer.dk












I hyggelige omgivelser, sammen med glas, keramik, tøj, skulpurer, billeder og træ af de andre butiksmedlemmer,  kan man se mine smykker, billeder og skulpturer, lige nu med emalje som fællesnævner.

Fru Olsens Stuer ligger i Svendborgs Latinerkvarter og har åben
onsdag - fredag og lørdag, kl. 10.00 - 17.30.







medlemmer af butiksfællesskab i Fru Olsens Stuer: Tea Jensen (keramik), Susanne Kofoed (smykker), Niels Christian Nyboe (drejet træ), Annie Hjort Hansen (tasker og tekstil), Jeanette Devantier (billeder og smykker), Lena Ljunger og Jesper Sødring - Glasmagerne, Margit Sejr (smykker), Pia Storm (skulpturer), Jane Hylleborg (strik), Birgitte Busk (trådmalerier og postkort), arne Møller Hansen (afrikansk kunsthåndværk), Claus Højmark (antik), Sabine Majus (smykker, skulptuere og billeder) Det er ikke den samme rækkefølge på billedet :-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar